Saturday, July 9, 2011

when we talk about 'LELAKI IDAMAN'

wahh, title dia kemain lagi. 
bila tanya semua perempuan tentang lelaki idaman.
confirm mesti ada buat list panjang berjeler. yeah !
semua perempuan including me impikan lelaki hensem, bergaya, ada kereta mewah, career yg kukuh, apa lg? banyak laa. 
tapi tak semua kita impikan tu kita dapat.
so, today saya nak cerita tntg lelaki idaman saya.

kalau boleh saya nak sekacak mcm afghan. 


ouchhh ! hensem tak?
saya suka lelaki yang nampak nerd sikit and berkaca mata. 
tatau apa punca.
tapi seriously nampak comel lelaki berkaca mata.
lagi besar kacamata, lagi besar saham weyh.
hahaha.

then saya suka lelaki berkulit hitam manis. 
honestly saya kurang tertarik lelaki putih.
maybe sebab saya pon kulit *****
malu nak cakap kat sini. 
HAHAHAHA. 
orang cakap ukur baju dibadan sendiri.
saya suka lelaki hitam manis mcm awal ashaari.

 okay. 
kita tak bercakap pasal orangnya ya.
kita bercerita mengenai kulit sahaja.
so kalau duduk sebelah saya nampak laa seimbang sikit. hehehe.

ciri ciri lain adalah miliki badan berisi mcm pierre andre.


terasa laa dia tu guardian angel.
bole protect saya from everything even from himself.
ini kalau kurus kering jalan pon tak betul camne nak protect orang lain.
kannn?


saya nak jugak lelaki setinggi farid kamil.


tinggi kan?
saya suka lelaki tinggi evenorang cakap kalau dpt lelaki pendek dari kita murah rezeki.
tapi taknak laa.
tak tinggi pon sama level sudah laa.

lastly, yang paling penting dia orang ilmuan mcm imam muda ustaz hassan.



yang penting agama.
supaya dia bole bimbing saya.
yang bole imamkan saya solat nanti.
yang bole azankan anakanak saya nanti.
yang bole menjadi ketua keluarga.
itu penting. 

thats all tentang lelaki idaman saya.
tangan dah penat menaip.
enjoy your weekend.
have a bless day. 

No comments: