Saturday, July 16, 2011

sikap orang kita

heishhh ! agak sakit mata bila tengok chanel 801.
bukan kecewa dengan pemain kita.
tapi kecewa dengan penyokong yang terlalu taksub dengan liverpool.
how come you all cakap malaysia dihati tapi pakai baju liverpool.
come on laa !
bagus sangat ke liverpool tu kalau dengan malaysia pon boleh terlepas satu gol? 
bila pemain malaysia buat taik pandai plak kita semua bengang, kutuk bagai.
konon pemain kita tak pernah serious laa apa laa.
tapi kita sendiri tak sokong mereka. 
korang yang berada di staidum saat dan ketika ini tak fikir ke pemain kita rasa bila tengok peminat pakai baju liverpool.
korang takde jersey malaysia?
meyh pinjam kat saya. 
setakat nak pinjam jersey boleh aje.
takde hal laa.
lebih rela dari korang pakai baju liverpool tu.
dah laa kat padang kita dah diayam ayamkan.
nie tengok peminat pon heishhh !
ntah laa.
memang laa hak individu.
lantak laa kan duit masingmasing.
so sama laa jugak pemikiran masingmasing kalau saya tak sesuai dengan cara korang tu.

* go malaysia. <3 



No comments: