Sunday, June 12, 2011

S.H.A.W.L

ramai tanya saya. selesa ke pakai shawl nie makcik oiii? tak rasa berbelit and tercekik ke?
awak semua,
saya kalau tercekik pakai shawl nie dah lama saya 6kaki kebawah au. huhu.
nak tau apa specialnya shawl pada saya? mehh saya bagitau satu rahsia kenapa i <3 shawl so much.

1. shawl nie murah aje. paling mahal pon rm30 laa. itupun jarang. opssie ! jangan tak percaya. dengan cuma rm5 pon kita bole dapat shawl yang berkualiti. kena pandai cari laa. jgn tertipu sudah. 
2. shawl tak perlukn pin yang banyak. kalau anda semua nak tau. satu permasalahan perempuan adalah keterlupaan yg melampau dimana letaknya pin a.k.a kerongsang. saya cuma perlukan 1pin untuk satu shawl. mudah kan? 
3. senang nak urus. maksimum masa yg saya perlukan utk pakai shawl adalah 5minit. tak percaya. i'll prove it, okay?
4. mostly shawl tak perlu iron. mudah kan? jimat masa saya nak bersiap. boleh make up lebih sikit. hahaha.
5. selesa.
6. modern looks but still menepati syarat as long as tak nampakkan apa yg sepatotnya tidak perlu. okay?
7. nampak laa remaja and up to date sikit kan.
*thats all. itu cuma laa pandangan sahaja. tak perlu untuk anda semua setuju. ikut cara masing masing. the most important thing is confident. be confident and be yourself. :)
AND
inilah hasilnya...

4 comments:

DalilaZafirahZainuddin said...

Jari tu. Aku kerat kang. Aktif sgt. Lol. Eceyh aten. Comey. :p

nurfatin zolkarnain said...

haha. terbiasa suda. saja nak menggedik lebih kan.

DalilaZafirahZainuddin said...

takpe. yg penting comel kahn? ;)

nurfatin zolkarnain said...

hahaha. comel ea? malu i camni. thankyou anyway dell.